سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سلطه بی همه چیزها


دنیای عجیبی است. یک بلیط فینال دوی 100 متر را می فروشند 1000 یورو و یک میلیون نفر در صف خرید می روند و یک سرباز پول بلیطش را برای رفتن به مرخصی ندارد. . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
ب -چ یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

این سینما ، حاصل مجموعی از عقده ی حقارت یک مشت بی هنر خالی الذهن و پول پرستی ایشان و چاکر صفتی و خودباختگی این ها در برابر هر نوع تفکر و مد وارداتی است . تلاش بسیار زیادی می شود که این اژدهای بی فکری و لاابالیگری و بی هنری و بی لیاقتی بر روی سرچشمه های خلاقیت ایرانی خوابیده باشد ، تا مبادا یافکار جدید و خلاقه همراه با زیبایی های چشمگیر فرهنگ این مملکت ، به مردم ارائه شود.
نقشه این بوده که فرهنگ را خاموش نگهدارند و خفه کنند و خفه نگهدارند ، تا در خلا ایجاد شده هر نوع تفکر مسمومی را بتوانند اشاعه دهنده ، و این اتفاق الانه افتاده است .
مجریان این کار همین فاحشه ها و قوادهای مشغول در عرصه ی سینما و مطبوعات هستند . سرمایه گذارانش همین ستارگان جاذبه های جنسی اند . آن ها سخت و محکم براین موضع ایستاده اند . فکر نکن وضعی که توی سینما ایجاد شده حاصل ندانم کاری است . نخیر این یک نسخه ی فرهنگی است که در سازمان های بین المللی است که دایره های مختلف یکی دو سازمان جاسوسی خاص هستند نوشته و پیچیده شده .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد