سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

بی کفش

تو را می شناسم. از همان لحظه ی اول که دیدم پتکی درست بر سرم فرو خورد. با دستهای مرتعشت خاکستر این بهمن لاغر را می تکانی و از زیر عینک آفتابی فضای گناه آلود پارک را کنکاش می کنی. همه بی خیال تر از آن هستند که دردهای تو برایشان مهم باشد. مگر چند نفر مثل تو با اتوبوس درد، تا آخر خط زندگی رفته اند و ایستگاه متروک و آفتاب خورده ی آنجا را دیده اند. نگاه خسته ات شیشه ی عینک آفتابی را رد می کند. در دلت به پسر دخترهای پارک می خندی و گاهی فحش می دهی و گاهی بی خیال همه ی این هیاهوهای بیهوده تند و سریع عبور می کنی. اما هنوز مسیر سرنوشت برگ هایی دارد که رو نکرده است. می خواهم این را خوب بدانی که خدا همیشه یک چراغ روشن نگه می دارد و تو می توانی موسی باشی و به دیدار آتش طور بروی. فقط باید سبک بار بود، آنجا کسی را با کفش راه نمی دهند.

نظرات 3 + ارسال نظر
301040 یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ http://301040.blogsky.com

are, een kafsh dar avordane moosa hamishe baram jaleb boode

آیسودا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.webpatogh.com

سلام
سایت جدیدالتاسیسه ولی...
ما قصد داریم به 10 نفر از 100 عضو اول نفری 6000تومان اعطا کنیم و تمامی امکانات پولی را براشون رایگان کنیم!+ به 10نفر از 10

درضمن توی این سیستم ،گروههایی شبیه یاهو هم درست شده که تو اگه بخوای بری گروه یاهو بزنی مهاله بتونی زیاد عضو بگیری ولی چون توی این سیستم جز اولینها می شی گروهت بعدا که سیستم اعضاش زیادتر شد گروهت میشه از قدیمیهای سیستم که همه عضوش میشن!میتونی ازین طریق آمارت را هم ببری بالا!
یا میتونی قسمتی از مطالب وبلاگت را توی وبلاگت در سیستم بنویسی و برای ادامه مطلب آنها مردم را به وبلاگ خودت ارجاع بدی تا آمارت و رتبه ات در گوگل بالاتر بره!


پس چرا وایسادی!؟ [گل]

کسی که حدود ۳۰٪ به یاد توست پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

امیر خان این قدر تریپ صادق هدایت برندار . اگه راست می گی وقتی می خوای بری برای استخدام کت شلوار بپوش یک کیف خوشگل چرمی هم از بابا کش برو و توش یک سری کتاب متاب بچپان و دستت بگیر موهایت را هم از این وضع شاعرانه دربیار مثلا می توانی آن را محکم بخوابانی ( شاید با کمی ژل ) و به عقب شانه کنی مثل شرلوک هلمز ( منظورم شرلوک هلمز سریال است ) . کلا آدم باید روحیه اش مثل شرلوک هلمز و کار آگاه پوآرو باشد نه مثل صادق هدایت . جوینده و یابنده .خطوط چهره ات را هم یک کم بی رحم کن تا استخدام بشی باور کن این کار بکنی می قاپنت . تو فقط امتحان کن. دیگه وضع و اوضاع اشعارت یه جور دیگه می شه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد