سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

بال و پر

خوش آن لحظه که بال و پر وا کنم

تو را در سبک ها تماشا کنم


خوش آن لحظه که جام من پر شود

به یک آن دل خویش رسوا کنم


چرا سر به بالین غم خواهی ام؟

گم ام، حسرتم، ای تو! پیدا کنم


دلم مرده در گور تاریک یاس

تو ای نور روشن، مسیحا کنم


ببار ای سبک بار ای باران عشق

که مرداب جان را گوارا کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
ب.چ شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

اللهم ارزقنا توفیق الطاعه و بعد المعصیه و صدق النیه و عرفان الحرمه و اکرمنا بالهدی و الاستقامه و سدد السنتنا بالصواب و الحکمه واملا قلوبنا بالعلم و المعرفه و طهر بطوننا من الحرام و الشبهه و اکفف ایدینا عن الظلم و السرقه و اغضض ابصارنا عن الفجور و الخیانه....ادامه
این دعا متعلق به سرور عصر و زمان امام مهدی است. هر افطار بعد از دعای فرج بخون . بسیار زیباست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد