سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

الهی 

 

گاه می گویی که فرود آی و گاه می گویی که گریز 

گاه فرمایی که بیا و گاه گویی که پرهیز 

 

خدایا 

نشان قربت است این یا محض رستاخیز؟ 

هرگز بشارت ندیدم تهدید آمیز 

  

ای مهربان بردبار 

ای لطیف و نیک یار 

آمدم به درگاه 

خواهی به ناز دار و خواهی خوار  

                                  

                                     تفسیر سوره هود    

                                     مناجات نامه و الهی نامه  

                                     به کوشش کاظم عابدینی مطلق

                                       

من که باشم که بر ان خاطر عاطر گذرم 

لطف ها می کنی ای خاک درت تاج سرم  

دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو 

که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم

همتم بدرقه ی راه کن ای طائر قدس 

که درازست ره مقصد و من نوسفرم 

ای نسیم سحری بندگی من برسان 

گو فراموش مکن وقت دعای سحرم 

خرم آن روز کزین مرحله بربندم بار 

وز سر کوی تو پرسند رفیقان خبرم  

حافظا شاید اگر در طلب گوهر وصل 

دیده دریا کنم از اشک و دروغوطه خورم 

پایه نظم بلندست و جهانگیر بگو 

تاکند پادشه بحر دهان پر گهرم