سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

نیایش پیامبر

نیایشی از پیامبر (ص) 

گزینش و ویرایش: 

دکتر محمود مهدوی دامغانی 

ترجمه: کمال الدین عزاب 

 

خداوندا! 

در هر اندوهی پشت گرمی من توهستی 

و در هر سختی ای امید من به تو باشد. 

تو مرادر هر کاری که بر من روی نماید 

دلگرمی و ساز و برگی. 

چه بسیار اندوهی که دل در برابر آن ناتوان شد 

و اندیشه در آن کم آورد 

و خویشاوند در آن بی ارج گردید 

و دشمن بدان سرزنشم کرد 

و هجوم کارها در آن گمراهم نمودند 

که نزد تو آوردم 

و پیش تو نالیدم 

مشتاق به یاری تو تنها 

و تو آن را گشایش بخشیدی 

و از من برداشتی 

ومرا در برابر آن بسنده گردیدی 

پس تنها تو دارنده ی هر نیکی هستی 

و روا کننده ی هر نیاز 

و پایان راه هر خواسته 

اکنون 

ستایش بسیار تو را 

و سپاس فراوان از تو

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

بسیار عالی امیر جان نمی دانستم سلیقه ی شما این قدر عالی است.

حسین عرب پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

خیلی جالب بود،ولی این دلیل نمیشه که، صاف واستا

سانی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ http://koochehgard.blogsky.com

سلام امیر خان
چراغ های اینجارو خاموش نبینم
جوششی از نو بباید و کوششی ...
منتظر مطلب جدیدت هستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ

آقای قادری شما به فکر ادامه شعر گسسته نیستید؟

سانی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://koochehgard.blogsky.com

سلام جناب قادری
خبری از خودتان بدهید که کمکم دارم نگرانتان می شوم
منتظر مطالب زیبایتان هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد