سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

حادثه ترین مرد تاریخ

بزرگترین نه ی تاریخ را به روزگار تعصب های مانکن های گل باقالی بگو و بیا تا بمانیم با حادثه ترین مرد تاریخ. یک لحظه درنگ کن به احترام خون چند مرد خوب ! تاکسی زمان ما را دربست با خودش می برد کجا؟ سر کار! به مهمانی مردمان پر مشغله! خوشا به حال آنان که ماندند برای همراهی حادثه ترین مرد تاریخ ؛محمد؛

و شدند چند مرد خوب حمزه؛یاسر؛علی؛ابوذر؛سلمان؛عمار؛مقداد!  

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ http://negaheman.blogsky.com/

سلام
بسیار عالی و زیبا و عمیق و در نهایت پند آموز بود .
سپاسگزارم ، به خاطر این درس .
یا علی

عابد یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ق.ظ http://negaheman.blogsky.com/

سلام
سالِ نویی رو برات آرزو می کنم .
آرزو می کنم سال دیگه روزهاش رنگ مبارکی شون رو از تو بگیرن و مبارک باشند ، از تو .
چون ایام می آیند تا بر ما مبارک بشن ، از ما مبارک بشن .
آرزوی صحت دل و گل رو برات دارم ، دلت سالم باشه که خودتی و تنت که که مرکب خودته .خودمونیش تن و روانت سالم باشه .
آرزوی سالی پر از تعالی های مستمر رو برای توی عزیز جان دارم .
و در آخر نیازمند دعای خیر شما .

احمد سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام امیر حالت چطوره؟ سال نو مبارک.
وبلاگت رو تازه پیدا کردم ! نمی دونستم وبلاگ داری ! توی تعطیلات شروع می کنم به خوندن.
مراقب خودت باش.
احمد
فرودین 87 ژاپن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد