سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

پشت پنجره . شب

پشت پنجره شب است       

 نازگل

 برای چندمین هزار بار       

 کوچه ی بلند خواب را قدم زدم       

 با چراغ مرده ای بدست     

 و تو با ستاره ایی نشسته ایی          

 زیر تک درخت    

 پچ پچ تو و ستاره دشت را گرفته است           

 گوش می دهم

و ماه     

 گوش می دهد

و شب   

 گریه می کند برای خویش 

و ستاره ایی فراز شب         

                     خنده می زند

                                    به

                                        هر

                                             چه

                                                  هست!

 

           

نازگل سپیده تا بیاید و زمین مست 

                                            دور دیگری زند

و تمام گریه های شب بدل شود به صبح

من چراغ ماه را شبی

                           اجاره نی کنم

و دل سیاه مرده را ستاره ای 

                                  ستاره می کنم

تا تو را دوباره میهمان این اتاقکی کنم 

                                              که پشت شیشه سیاه آن

                                                                 شب است     

 

؛ شعر از : خودم ؛

نظرات 7 + ارسال نظر
پیمان جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
این اولین بار است که به وبلاگ شما سر می زنم. وبلاگ زیبایی دارید.
از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم خوشحالم.
موفق باشید.

سفرکرده جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
هر چند نفهمیدم منظورت چیه ....!
دمت گرم

بهرام چوببینه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام امیر خان
در عمق تاریکی ها هم فیضی است . از فیض آن بهره ای بیاب.
این یاروی شما کجاست . مثل این که بی دل و دماغ شده . آره؟ نه؟
خداحافظ

رضایاوری شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:31 ب.ظ http://yavari.blogfa.com

سلام امیر عزیز.
سال نو مبارک.
موفق وپیروز باشی.

آرامیس یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.mem00l.blogsky.com

سلام ممنون از اینکه به وبلاگم یه سر زدی
اگه خاستی لوگومو بردار بزار تو وبلاگت
بای
سال ۹ مبارک باشه

یارو سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام و صد سلام بر امیر حسین و بهرام خان با معرفت
سال نو مبارک
امیر حسین بی کار نبودی
خسته نباشی
یارو

nazgol چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام من نازگلم و شعرتون رو خیلی دوست داشتم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد