سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

بندرم کن

بازآی و دوباره باورم کن

من میوه ی نو، تو نوبرم کن


خشک است دلم چو رود هامون

باران منی، بیا ترم کن


مهتاب ترین سپید آرام

بازای و شبی منورم کن


تکرار غمم، همیشه، هر روز

در خنده بیا مکررم کن


یک شهر نهفته زیر خاکم

دریا دل من، تو بندرم کن


من بی تو به صرف فعل ناله

در عشق بیا و مصدرم کن


تقدیرِ نبود و نیست، هستیم

لطفی کن و پس مُقَدَرم کن


امیرحسین قادری/صبح چهارشنبه 14 سپتامبر

نظرات 3 + ارسال نظر
احمدرضا ملاحسینی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:15 ب.ظ http://viterpot.ir

با سلام و خسته نباشید به دوست عزیز
اگر مخواهید از وبلاگتان کسل درآمد کنید از طریق فروش محصولات اینترنتی با پورسانت بالا شما میتوانید در سایت زیر عضو شوید و از کد های تبلیغاتی اشت در وبلاگتان استفاده کنید و کسب درآمد کنید
کسب درامد روزانه بالای 30 هزار تومن (از وبلاگ کانال پیج و......)فقط در سایت زیر(از لینک زیر ثبت نام کنید)
http://www.memarket.biz/registerwm.aspx?s=64913

ب.چ دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:16 ق.ظ

اتفاق خاصی نمی افته .

اهل هنر نگیرد بر بی هنر بهانه

ب.چ چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:58 ب.ظ

اما بی هنر در زمینه ایراد گرفتن آزاد است . من یکی جانم را میدم که ایراد بگیرم هنر که هیچ ! شما بی هنر نیستی اما بی ایراد هم نمیشه . و اگه کامل هم باشی هنر بی عیب حرمان نیست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد