سیب کال

تحمل تراژدی آدم

سیب کال

تحمل تراژدی آدم

اتفاق

موسی که دارد می رود ناگهان و بی هوا می بیند شعله نوری از دور برایش دست تکان می دهد. می ایستد و احساس می کند که می تواند از این شعله خبری بگیرد. شاید اتفاقی ... و اتفاق با تصادف فرق دارد. برای اتفاق باید تمام دنیا دست در دست هم دهند و متفق شوند تا جریان ها و شارها و میدان های دنیا در مسیری قرار بگیرد که باید ... یعنی برای یک چیز همین طوری و اتفاقی، باید مه و خورشید و فلک، دست در دست هم دهند به مهر، تا موسی از این اتفاق برسد به معبود.  

وقتی اتفاق ها با تو جور می شوند یک ماهی تو را به خضر (پیر دانا) می رساند، و  آب دادن گوسفندان تو را به شعیب. وقتی که اتفاق ها با تو جور می شود، نیل تو را به دست دشمنانی می رساند که از اتفاق از تو محافظت می کنند و همان اتفاقات دوباره فرزندت را به تو بازمی گرداند. وقتی که اتفاقات با تو هماهنگ می شوند و تو با اتفاقات همراه، عصایت اژدها می شود و معجزه برایت شفاهی می شود. شاید از یک میلیارد ویژه حالت عصا فقط یکی مربوط به اژدها باشد، اتفاقات زیادی باید متفق شوند تا عصایت اژدها شود، نه یک بار، چندین بار، کاملا کنترل شده و قابل پیش بینی. اتفاق در جهانی که آنتروپی اش با سرعت نور در حال افزایش است همین طور سر خود رخ نمی دهد. خداوند باید دلیل باشد که جز به فرمان او هیچ دو ماده و جریان و انرژی و میدانی متفق نمی شوند. 

خداوندا ما را با آنچه که مشعیت مقتدرت کن فیکون می کند، متفق کن 

اتفاق آتش وادی ایمن را برایمان مششع کن، تا بی کفش بی میقات در آییم 

نظرات 3 + ارسال نظر
ادوارد چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام. عالی بود

فاطمه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

به خاطر تمام خوبی هایت برایت امیدوارم که بهترین های پروردگارمان اتفاق بیفتد! نه یکبار بلکه در تمام لحظات زندگی ات

سارا یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ب.ظ

ما همه آمده ایم برای یک اتفاق شدن،هر کدام میتوانیم یک رویداد موثر باشیم و زندگی همه ما سرشار از معجزه هایی است که به آنها عادت کرده ایم،ترکیبهای ظریف وعجیبی از اتفاقات که فقط بعضی از آنها را حس می کنیم و همه موثریم در بالا بردن آنتروپی جهان همه با سهم یک انسان. پس نقش خودمان در حالتی که خالق، ناظر و مسئول در جفت کردن و حمایت از اتفاقات است را دست کم نگیریم.
معنی میدهد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد